maandag 20 mei 2013

#Barbecue .... nieuwe modellen ;-)


Op eerste Pinksterdag zouden we het mooiste weer van de week krijgen was ons belooft, dus tijd om de barbecue maar eens af te stoffen. Nu gebruiken wij altijd gewoon een eenvoudig model met enkel een roostertje en een kuip waar je wat houtskool in dumpt, maar dat blijkt uit de tijd te  zijn hoorde ik, de gemiddelde Nederlander beschikt tegenwoordig over de meest geavanceerde toestellen, ik vraag me dan wel eens af of dit echt nodig is om tot een prettig resultaat te komen....

Toch heb ik mij eens verdiept binnen het fenomeen barbecue en ik moet zeggen, er zitten best innovatieve modellen bij, nou ja, eerst maar even blijven barbecueën op het eenvoudige allround model, maar willen we dan op den duur toch nieuw.... dan wordt het moeilijk kiezen.. ;-)

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten